Turizmoteka o Slavoniji: “Neotkrivene atrakcije Požeško – slavonske županije turistima sve privlačnije”
Ako ste mala kontinentalna destinacija i iz godine u godinu bilježite sve bolje turističke
rezultate, tada uspjeh nije slučajan. Upravo to potvrđuje Požeško-slavonska županija u kojoj
je u proteklih šest godina broj kreveta porastao za više od 50 posto, a jednako toliko i broj
noćenja, pa na području kontinentalnih destinacija bilježi najveći trend rasta. Osim toga,
jedina je kontinentalna županija koja je u 2021. premašila ostvarena noćenja iz visoko uzlazne
2018. i to za 18 posto te ostvarila čak 95 posto noćenja iz rekordne 2019.
„U izazovnim vremenima pandemijske krize okupili smo tim stručnjaka koji je na najbolji
način kreirao naše ključne poruke i komunicirao komparativne prednosti naše destinacije
temeljene na brend i komunikacijskoj strategiji izrađene 2021. Naše kampanje su interaktivne
i multimedijalne, prate suvremene turističke trendove i privlače moderne putnike. Prošle smo
godine kreirali novi marketinški koncept s novim logotipom, ključnim porukama i modernim
kampanjama te novim sloganom Zlatna Slavonija“, ističe Maja Jakobović, direktorica TZ
Požeško-slavonske županije.
Ljepote tog dijela Hrvatske prikazane su i u atraktivnom promotivnom filmu Experience
Golden Slavonia koji je do sada na međunarodnim festivalima osvojio čak osam nagrada, pa
se s nestrpljenjem očekuju festivali u 2022. Svi koji se bave turizmom tvrde da je film iskorak
koji čini razliku te jamči vidljivost destinacije bez direktnog ulaganja u 2022., ali i godinama
koje predstoje.
Da su kampanje prošle godine pale na plodno tlo potvrđuje i analiza njihove učinkovitosti u
2021. Primjerice, samo u okviru online kampanja ukupno je ostvareno više od 300 tisuća
čitanja članaka, više od 2,8 milijuna impresija i više od 15,5 tisuća klikova. A kad su
društvene mreže u pitanju, samo u prosincu promotivne objave na Facebooku ostvarile su više
od 590 tisuća impresija s dosegom većim od 330 tisuća korisnika i 35 tisuća interakcija na
objave. Ove brojke govore kako je riječ o iznimno uspješnim i kvalitetnim kampanjama s
odličnim omjerom uloženog i dobivenog.
Realizirano je više od 140 pojedinačnih objava u tisku kao i TV kampanja, a dvije su bile
iznimno uspješne – ljetna tv kampanja u suradnji s poznatim Zlatnim lugom iz Požege i
novootvorenim aquaparkom Shhhuma iz Velike te adventska, također u suradnji s
aquaparkom Shhhuma i TZ Zlatni Papuk.
Maja Jakobović ističe kako je fokus promocije u takvom tipu kampanja na kvalitetnoj ponudi
i sadržajima, a toga u ovoj županiji ne nedostaje. Osim veličanstvenog Parka prirode Papuk i
najboljih hrvatskih graševina s tri vinogorja među kojima je i nagrađivano Kutjevačko, sve je
više multimedijalnih sadržaja poput Terra Panonice u Pleternici i Kuće Panonskog mora u
Velikoj.
Uspjeh koji potkrepljuju brojke temelji se na višegodišnjem dobro promišljenom djelovanju,
upornom radu i efikasnom usmjeravanju ograničenih budžeta u prepoznatljivost destinacije
Požeško-slavonske županije.
Izvor: Turizmoteka